AKCJA LATO 2025

Półkolonie

w Szkole Podstawowej nr 12 w Gdańsku

 

Informacje  ogólne

 

  • Zajęcia w ramach Akcja LATO 2025 odbywać się będą w godzinach 7.30 - 15.30. w terminie:
    I turnus: 06.-04.07.2025r.
    II turnus: 06.07.-11.07.2025r.
  • Proponujemy zajęcia muzyczne, plastyczno – techniczne, łamigłówki, zagadki, doświadczenia, wyjścia, warsztaty.
  • Zajęcia prowadzone przez nauczycieli SP12 w Gdańsku są nieodpłatne.
  • Zajęcia, które będą odbywać się  poza terenem szkoły (np. wyjście do kina, placówek edukacyjnych) lub będą prowadzone przez przedstawicieli instytucji zewnętrznych - są odpłatne. Opłata  pobierana będzie od Rodziców uczestników  zgodnie z cennikiem organizatora.
  • Przejazdy na zajęcia w terenie opłacają rodzice / opiekunowie.
  • Szczegółowe informacje dotyczące planu zajęć każdego dnia dla danej grupy i  ewentualnych kosztów dodatkowych atrakcji będą przekazywane na bieżąco przez opiekunów poszczególnych grup.
  • Podczas półkolonii nie będą wydawane posiłki.

 

Informacja o rekrutacji:

  1. Oferta skierowana jest do uczniów klas I - III SP12.
  2. Rekrutacja odbywać się będzie w terminie:

02.06.2025r. godzina 9.00 do 04.06.2025r. godzina 15.00

poprzez aktywny link:

 

https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=6zGqNOOHU0GupDlPdP2LmAGuczdmhDtHutH7mdqxZexUQktQTVRPTlZQMVVKVjJOTTNJUVJLNTk5Qi4u

 

  1. Liczba miejsc jest ograniczona. Przewidziano 60 miejsc (4 grupy) w I turnusie i 30 miejsc
    (2 grupy) w II turnusie.
  2. Pierwszeństwo w rekrutacji mają dzieci, które spełnią poniższe kryteria:
    a) oboje rodzice dziecka pracują,
    b) rodzic samotnie wychowujący dziecko pracuje,
    c) dziecko jest z rodziny wielodzietnej (3+).
  3. Rodzice/opiekunowie prawni podczas zapisów przez link wyrażają jedynie wolę uczestnictwa dzieci w zajęciach półkolonijnych. Złożona ankieta podlega dalszym procesom rekrutacji.
  4. Komisja rekrutacyjna sporządzi listę przyjętych uczestników, uwzględniając warunki rekrutacji - rodzice zakwalifikowanych uczniów zostaną zawiadomieni przez pocztę w GPE do 10.06.2025 r.
  5. Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu dziecka na półkolonię rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są złożyć w szkole do 13.06.2025r. „Kartę kwalifikacyjną uczestnika” wypełnioną komputerowo lub ręcznie. Wypełnioną kartę należy pozostawić w skrzynce podawczej
    przy ochronie (główne wejście do szkoły).
    Karty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane.
  6. W przypadku, gdy liczba kandydatów spełniających warunki rekrutacji będzie większa niż liczba miejsc, o przyjęciu na półkolonię będzie decydowała kolejność zgłoszeń.
  7. Brak informacji na poczcie GPE we wskazanym wyżej terminie (do 10.06.2025 r.) jest równoznaczny z wpisaniem dziecka na listę rezerwową.
  8. Brak wypełnionej i dostarczonej dokumentacji półkolonijnej w terminie do 13.06.2025r.
    do godz.15.00
    będzie równoznaczny z wykreśleniem uczestnika z listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w zajęciach i co za tym idzie - z udziału w półkoloniach.
  9. W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w półkoloniach lub skreślenia go z listy uczestników
    z powodu niedopełnienia formalności wolne miejsca będą zajmowali kolejni kandydaci z listy rezerwowej.
  10. Wszystkie druki dokumentów można pobrać ze strony szkoły lub w formie papierowej przy wejściu głównym do placówki.
  11. Kontakt do kierownika półkolonii: (58)7850104.

 

 

W załączeniu:

  • karta kwalifikacyjna,
  • regulamin,
  • harmonogram zajęć.