AKCJA LATO 2025
Półkolonie
w Szkole Podstawowej nr 12 w Gdańsku
Informacje ogólne
- Zajęcia w ramach Akcja LATO 2025 odbywać się będą w godzinach 7.30 - 15.30. w terminie:
I turnus: 06.-04.07.2025r.
II turnus: 06.07.-11.07.2025r. - Proponujemy zajęcia muzyczne, plastyczno – techniczne, łamigłówki, zagadki, doświadczenia, wyjścia, warsztaty.
- Zajęcia prowadzone przez nauczycieli SP12 w Gdańsku są nieodpłatne.
- Zajęcia, które będą odbywać się poza terenem szkoły (np. wyjście do kina, placówek edukacyjnych) lub będą prowadzone przez przedstawicieli instytucji zewnętrznych - są odpłatne. Opłata pobierana będzie od Rodziców uczestników zgodnie z cennikiem organizatora.
- Przejazdy na zajęcia w terenie opłacają rodzice / opiekunowie.
- Szczegółowe informacje dotyczące planu zajęć każdego dnia dla danej grupy i ewentualnych kosztów dodatkowych atrakcji będą przekazywane na bieżąco przez opiekunów poszczególnych grup.
- Podczas półkolonii nie będą wydawane posiłki.
Informacja o rekrutacji:
- Oferta skierowana jest do uczniów klas I - III SP12.
- Rekrutacja odbywać się będzie w terminie:
02.06.2025r. godzina 9.00 do 04.06.2025r. godzina 15.00
poprzez aktywny link:
- Liczba miejsc jest ograniczona. Przewidziano 60 miejsc (4 grupy) w I turnusie i 30 miejsc
(2 grupy) w II turnusie. - Pierwszeństwo w rekrutacji mają dzieci, które spełnią poniższe kryteria:
a) oboje rodzice dziecka pracują,
b) rodzic samotnie wychowujący dziecko pracuje,
c) dziecko jest z rodziny wielodzietnej (3+). - Rodzice/opiekunowie prawni podczas zapisów przez link wyrażają jedynie wolę uczestnictwa dzieci w zajęciach półkolonijnych. Złożona ankieta podlega dalszym procesom rekrutacji.
- Komisja rekrutacyjna sporządzi listę przyjętych uczestników, uwzględniając warunki rekrutacji - rodzice zakwalifikowanych uczniów zostaną zawiadomieni przez pocztę w GPE do 10.06.2025 r.
- Po otrzymaniu informacji o zakwalifikowaniu dziecka na półkolonię rodzice/opiekunowie prawni zobowiązani są złożyć w szkole do 13.06.2025r. „Kartę kwalifikacyjną uczestnika” wypełnioną komputerowo lub ręcznie. Wypełnioną kartę należy pozostawić w skrzynce podawczej
przy ochronie (główne wejście do szkoły). Karty przesłane drogą elektroniczną nie będą rozpatrywane. - W przypadku, gdy liczba kandydatów spełniających warunki rekrutacji będzie większa niż liczba miejsc, o przyjęciu na półkolonię będzie decydowała kolejność zgłoszeń.
- Brak informacji na poczcie GPE we wskazanym wyżej terminie (do 10.06.2025 r.) jest równoznaczny z wpisaniem dziecka na listę rezerwową.
- Brak wypełnionej i dostarczonej dokumentacji półkolonijnej w terminie do 13.06.2025r.
do godz.15.00 będzie równoznaczny z wykreśleniem uczestnika z listy uczniów zakwalifikowanych do udziału w zajęciach i co za tym idzie - z udziału w półkoloniach. - W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w półkoloniach lub skreślenia go z listy uczestników
z powodu niedopełnienia formalności wolne miejsca będą zajmowali kolejni kandydaci z listy rezerwowej. - Wszystkie druki dokumentów można pobrać ze strony szkoły lub w formie papierowej przy wejściu głównym do placówki.
- Kontakt do kierownika półkolonii: (58)7850104.
W załączeniu:
- karta kwalifikacyjna,
- regulamin,
- harmonogram zajęć.