Nieobecność ucznia na obiadach należy zgłaszać przez aplikację iOpłaty lub stronę internetową iOpłaty, 
do godziny 12:00 w dniu roboczym, poprzedzającym nieobecność
Obiady wydawane są od 15.09.2025
- We wrześniu termin płatności za obiady zostaje ustalony do 20.09.2025 r.
- Zmianie ulega indywidualny nr konta, na który będziecie Państwo dokonywali płatności za obiady!!! Proszę nie dokonywać wpłat na konta z poprzednich lat!!
- 
Proszę o dokładne zapoznanie się z DEKLARACJĄ zgłoszenia ucznia na obiady oraz z TERMINAMI składania deklaracji
  Umowy wypełnione i dostarczone do 05.09.2025 - posiłki będą wydawane od 15.09.2025   
  Umowy wypełnione i dostarczone po 05.09.2025 - posiłki będą wydawane od 01.10.2025
W razie pytań : obiadysp12@gmail.com


